مهرسا 2ساله و مسیحامهرسا 2ساله و مسیحا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مهرسا و مسیحا

مهرسا و بابا

1392/7/11 10:44
نویسنده : مامان جون
758 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسا جونم شما خیلی بابایی هستی جیگرم..

دسشویی با بابامنتظر

حموم با باباکلافه

کی بهت غذا بده؟؟باباااااچشم

کی موهاتو شونه کنه؟؟؟باباااااااابرو

کی لباس تنت کنه؟؟؟باباااااااتعجب

اصلا بعضی اوقات فکر میکنم منو دوست نداری نمیذاری من کاراتو کنم درصوزتی که

همش من پیشتم نه باباخنثی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
11 مهر 92 11:03
دختـــــــــــــر همینه دیگه بابایـــــــــی

در عوض پســــــــرها فقط مامانی اند...
حالا مسیحا بزرگـــــ بشه متوجه میشی. ...



مسیحا الانشم فقط تو بغلی خودمه..ممنون عزیزم که اومدی
مامی ارمیا
11 مهر 92 13:03
ماشالله چه پسر نازی . خدا ببخشش واستون ...
دختر نازتون چند سالشه ؟؟؟؟


2سالشه عزیزم ممنون شما لطف داری
ساهارا
19 مهر 92 13:32
جه بيوند قشنكي، جه ارامشي دارن دخترا بغل باباشون، انكار ادم بشتش به كهكشانه.
Forough
20 آبان 92 10:56
اين پستت سندحرفامه عزيزم!!!!ساده رد نشو از كنارش! دخترت قطعا عشق بيشتري از پدرش ميبينه پسرت خيلي كوچيكه عزيزم خيلي چيزا رو نميفهمه ولي دخترت كاملا ميفهمه و حس ميكنه واقعا اميدوارم دلخور نشي چون نيتم واقعا خير بود و راستش كمي دلم براي دخترت سوخت من خودمم بچه دارم دوتا گل مثل گلاي خودت به خاطر همين ميفهمم كه ممكنه بگي من بچه هامو يه اندازه دوست دارم ولي رفتارت جور ديگه اي هست كه نمودش تو وبلاگ شده اين كه ٩٠ درصد وبلاگت شده پسرت و تو زندگي واقعيت نمودش شده اينكه دخترت از شما نااميد شده وبه باباش رو اورده اميدوارم كه هميشه سلامت و شاد باشين