مهرسا 2ساله و مسیحامهرسا 2ساله و مسیحا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات مهرسا و مسیحا

بدون عنوان

1392/11/27 20:06
نویسنده : مامان جون
691 بازدید
اشتراک گذاری

توی رویاهام یکی رو می دیدم

دنبالش گشتمو به تو رسیدم

داشتن تورو آرزو کردم،با این آرزو روزامو سر کردم

انگاری از اول قسمتم همین بود

که دل و سپردم به تو خیلی زود

 

حالا دیگه عشقت همه ی دنیامه

تو هم منو بخوای من از خدامه

دلت بخواد ، دلت نخواد من عشقمو میریزم زیر پات

من به صدات حتی نگات ،عادت کردم و میمیرم برات

اینایی که میگم خوب یادت بمونه

به پات میمونم تا ابد عاشقونه

بهترین روزا رو ما باهم میسازیم

کنار هم از هرچیزی بی نیازیم

حالم خوب میشه میبینم خوبه حالت

هرجا که بری خودم میام دنبالت

حالا دیگه عشقت همه ی دنیامه

تو هم منو بخوای من از خدامه

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هيراد
28 بهمن 92 15:49
وبلاگ خوشگلي داري خيلي با سليقه ست خوشحالم با شما دوستم
مینا مامان آرمانی
3 اسفند 92 20:46
ماشالا خدا نگهدارشوووون باشه