مهرسا 2ساله و مسیحامهرسا 2ساله و مسیحا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

خاطرات مهرسا و مسیحا

6ماهگی مسیحا

1392/12/6 12:16
نویسنده : مامان جون
932 بازدید
اشتراک گذاری

وقت گریه هیچی مثل شونه های تو نمیشه
من واسه نفس کشیدن تورو میخوام تا همیشه

تورو میخوام واسه قلبم
که بهونه داشته باشه
تا چشام دوباره از خواب
رو به چشمای تو واشه

من به تو ستارمو میبخشم
قلب پاره پارمو میبخشم
جز خودت که حالمو میفهمی
به تو هرچی دارمو میبخشم

من بی تو میمیرم
فقط پیش تو آروم میگیرم
تا جون دارم به عشقت اسیرم
هرچی که دارم تویی
بی تو میمیرم

بی تو هر لحظه دلم میگیره
از هر چی که هست
نذار بی تو بمونم بی نفس
هرچی که دارم تویی
بی تو میمیرم

 

عشقه مامان 6ماهگیت مبارکقلب

شما هم دندون داری هم میتونی بشینی نفسم

با آبجی مهرساهم خیلی جووووور شدیچشمک

مهرسا مامانم اصلا نمیذاری کسی به داداشت نزدیک شهشیطان

هم میخوای خودت داداشیو بغل کنی بهش غذا بدی

قربون مهربونیات که کمک حال مامانی پرنسس کوچولوی منماچ

پسندها (1)

نظرات (13)

negash.ir
7 اسفند 92 21:32
سلام دوست گرامی اگر از قالب کنونی خود رضایت دارید، برای ارائه خدمات بهتر توسط سایت ما به کاربران و نیز برای حمایت از ما به سایت مراجعه کرده و با کلیک روی یکی از بنرهای تبلیغی از ما حمایت کنید منتظر حضور شما هستم موفق باشید.
negash.ir
8 اسفند 92 0:33
سلام اگر از قالب کنونی وبلاگ خود رضایت دارید، برای ارائه خدمات بهتر توسط سایت ما به کاربران و نیز برای حمایت از ما به سایت مراجعه کرده و با کلیک روی یکی از بنرهای تبلیغی از ما حمایت کنید منتظر حضور شما هستم موفق باشید.
مامی هستی
10 اسفند 92 14:57
6 ماهگی گل پسر مبارک باتشه
persian mom
11 اسفند 92 17:01
از اون ابجی مهربونا میشه دندون دراوردنه مسیحا جون و نشستنش مبارک باشهههه
بابا محسن
12 اسفند 92 11:00
سلام 6 ماهگی مسیحا جون مبارک ایشالا خدا حفظش کنه براتون مهرسای منم سلام به مهرسای شما میرسونه
مینا مامان آرمانی
14 اسفند 92 13:09
الهی.خوشگل دختر که مواظب داداشی هستی عزیزم.... مامانی عکس بزار بازم فسقلاروببینیم
مریم حمزه
14 اسفند 92 20:02
سلام یه بار نوشتم یهو همه چی پرید و پاک شد حالمو گرفت پسر منم 6 شهریور به دنیا اومده چه تفاهمیاز صب میگشتم یه نفر مثه شما رو پیدا کنم راهنماییم کنه چی برا پسرم درس کنم چطوری و..... من وبلاگ ندارم میشه راهنماییم کنید اخه هیچی بلد نیستم
احسانه
20 اسفند 92 0:58
وبلاگت خوشگله مثل نی نی هات خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم
نسرين مامان اميرصدرا
24 اسفند 92 9:47
سلام مامان ني ني هاي خوشگل ، خوشحالم كه باز ديدمتون البته سايتتون وبجه هاي گلتون رو حتما اسفند دود كنين برا بچه هاي خيلي نازن وبه چشم ميان منم عاشق دستا و لپ هاي اميرصدرام هستم ولي مامانم نمي زاشت ازشون عكس بگيرم ميگفت اومد نيومد داره برا همين عكس نميزارم خدا هردوتا بچه تون رو واسه شما نگه داره از طرف ما اونا رو ببوس كاش منم مامان دختر خوشگلي مثل مهرساي شما بشم
مامان صبا
16 فروردین 93 17:57
هزارماشاللااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بچه هاتوببوس وووووووووووی عاشق رنگ چشای پسرت شدم دومادبشه الهیییییییییییی
نگار
17 اردیبهشت 93 19:17
سلام مبارک باشه 6 ماهگی پسر گلت و خدا هردو فرزندتو برات حفظ کنه...منم تازه دختر دار شدم به وبم سز بزن لینکت کردم تو نینی سایت ازت راهنمایی خواسته بودم ...دیگه نمیشه تو وبلاگم عکس بذارم...هیچ آیکونی نداره دیگه .نه تو مطلب جدید نه تو ویرایش مطالب قبلی...از وقتی خودشون آپدیت کردن فرمت نی نی وبلاگو...برا شما هم اینطور شده؟
مامان زکریا
6 شهریور 93 7:13
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدرررررررررررررررررررررر خوب چه خوبه که مهرسا خودش رو دوست داداشی می دونه نه رقیبش الهی که باهم همیشه شاد باشن
مهسا امیدی
23 مرداد 94 11:48
سلام به شما پدر و مادر گرامی بخصوص به نی نی کوشوله عزیز نی نی تون خیلی قشنگه انشالله به حق محمد خوش بخت بشه و زیر سایه پدر مادر سالیان سال خوش باشه . . به فروشگاه من سر بزنید خریده ارزان کارت شارژ با قیمت فوق العاده قربونت بشم. خواهش میکنم عزیزم لینک فروشگاهم رو بذاری تو وب این فرشته نازنین. . . خریده عمده و ارزان کارت شارژ www.sharjj.ir