مهرسا 2ساله و مسیحامهرسا 2ساله و مسیحا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات مهرسا و مسیحا

فرزندم.....

1392/11/10 20:30
نویسنده : مامان جون
778 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم.

نگاهت به من است، كه چه گويم،

و چگونه خوب و بد را به تو بشناسانم.

دلبندم. به تو من ميگويم. كه بينديش خودت.

من نگويم با تو.

كه ره خوب كدام است و ره بد چه ره است.

تو بينديش خودت. و ز خوبي و بدي.

تو ملاك خويش را پيدا كن.

من نگويم با تو.

كه چه چيزي خوب است از نظرم.

و چه چيزي خوب است از ديدگاه دگران.

بلكه گويم تو خود انديشه نما و نپذير،

كه كسي، به تو گويد كه ملاك تو چنين است و چنان.

تو خود آزاد بينديش. و بنگر كه چه خوب است و چه بد.

فرزندم تو زمن ميپرسي. كه در آينده چگونه باشم.

بين ما عهد چنين نيست عزيزم، كه براورده كني. آرزوهاي مرا.

باز گويم كه خود انديشه نما.

فرزندم تو بيا. آرزوهاي خودت را بشناس.

روياهاي خودت را بشناس.

و در آينده چنان باش كه خود ميخواهي.

و تو آغاز نما راه خودت. و بينديش به اهداف خودت.

و بياب هر چه ملاكت تو خودت

و شروعي تازه باش به پندار خودت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هفت دقیقه
11 بهمن 92 20:47
ماشالله یکی از یکی خوشگلتر و خوردنیتر
ابجي سجا
13 بهمن 92 21:02
پروردگارا به من "آرامشی" ده تابپذیرم آنچه را نمیتوانم تغییر دهم "دلیری" ده تاتغییر دهم آنچه را میتوانم تغییردهم "بینش" ده تاتفاوت این دو رابدانم ومرا "فهم" ده تامتوقع نباشم دنیا ومردم آن مطابق میل من رفتار کنند