مهرسا 2ساله و مسیحامهرسا 2ساله و مسیحا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات مهرسا و مسیحا

برای پسرم..

1392/7/9 12:34
نویسنده : مامان جون
375 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم..

دیروز بخاطر مسائلی عصبی شده بودم..به تو خیلی سخت گذشت تا صبح نا اروم یودی چون مامانی حال خوبی نداشت..عزیزم..ادما همیشه شاد نیستن گاهی اوقات..یه کسی..یا یه چیزی باعث ناراحتی ادم میشه...تو این دنیا یه ادمایی هستن که باعث ناراحتیمون میشن..دل میشکنن...پسرم ادما وقتی بزرگ میشن معصومیت کودکیشونو از دست میدن..شما و خواهرت الان دوتا فرشته هستین...سعی کنید معصومیتتونو از دست ندین...دل نشکنید حرفی نزنید که باعث ناراحتی کسی شه...که اونوقت من ازتون راضی نیستم...پسرم تو و خواهرت تنها امیدای من هستین...زندگی منو پدرتون خوبه اما بخاطر رسیدن به اینجایی که هستم خیلی تلاش کردم..من شماهارو به سادگی بدست نیووردم...خیلی دوستون دارم خیلی...مامان مریمی.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا*
9 مهر 92 12:43
لینکتون کردم عزیزم
مامانه کیاناوهانا
24 آبان 92 1:52
سلام دوستم از دیدن عکسهای کوچولوهاتون خیلی لذت بردم اگر اجازه بدین لینکتون کنم خوشحال می شم به وبلاگ ما هم سر بزنین