مهرسا 2ساله و مسیحامهرسا 2ساله و مسیحا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات مهرسا و مسیحا

وفتی تو اومدی . . .

1392/7/7 12:41
نویسنده : مامان جون
809 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم..مسیحای مامان

وقتی فهمیدم تورو باردارم آبجی مهرسا خیلی کوچولو بود..خواهرت 1ساله بود..وقتی فهمیدم که دوباره باردارم هم خوشحال شدم هم وحشت کردم..میگفتم چطوری؟اخه چطوری دوتا نی نی به این کوچولویی رو نگه دارم..وقتی خواهرتو باردار بودم خودم بچه بودم مامانی..واسه همین یکم ترسیدم از اومدنت..

 

تا چندوقت باخودم کلنجار رفتم..بابات کلی باهام صحبت کرد..همینطور مامانی جون..بالاخره توکل کردم به همون خدایی که تورو بهم هدیه داد..پسر من تو خیلی خیلی کوچولو بودی...

 

 

 

وقتی برای تعیین جنسیت رفتیم..دل تو دلم نبود ببینم آبجی مهرسا خواهردار میشه یا داداش دار..

اون روز آبجی مهرسارو بردیم پیشه دکتر تا صدای قلب تورو بشنوه..تورو ببینه

بعد که دکتر گفت پسری یهو خندیدم..اخه مامان پسر خیلی دوست داره

همونجا بود که آبجی کوچولوت فهمید یه داداش نازو خوشمل داره..

 

 

 

پسرمامان من سر بارداری خواهرت خیلی عذاب کشیدم خیلی درد کشیدم..

باهمه سن کمم اون دردارو تحمل میکردم..دم نمیزدم..فقط سلامتی خواهرت برام مهم بود.نمیدونم چرا

چرا من هردو زایمانم سخت بود هم سر خواهرت هم سر شما..

باهمون حسو حالم روزای بارداریم گذشت و گذشت...

 

 

 

 

بالاخره تموم شد..بالاخره اون روز رسید..روز رسیدن تو..

البته مامان جونم شما هول بودیااا زودتر اومدی..

اومدی پا گذاشتی به این دنیا..قدمت مبارک گل من

 

 

 

این عکس یه روزگیت..

 

 

 

 

پسر نازم شما با موهی طلایی به دنیا اومدی

شما شدی پرنس خونه ما..خوشحالم که به مامانیت رفتی عروسکه من

اخه بابات سیا سوختستشیطان شما شدی مثه مامانتخجالت

 

 

 

پسرم اینم از خاطره به دنیا اومدنت..خیی دوست دارم عزیزم..خیلی..

مامان مریمی..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپیده
7 مهر 92 13:35
ای جونم به پسر طلاااااااااااا چه تو شکم مامانش خوشگل گردالی کرده بوده. چه پسل خوشمزه ای
ملی جون
19 مهر 92 13:45
خیلی پسر خوشگلی داریی عاشق عکسای اتلیه ش شدم..یعنی اولین وبلاگیه که تمام صفحاتشو میخونم تا عکسای این پسر خوشگل و دختر ماهتونو ببینم...خدابراتون حفظش کنه...من ازیه تاپیک که در مورد پسرتون گذاشته بودید وبلاگتونو زدم دعا کنید پسر منم زودتر بیاد البته یه پسر دارم این دومیه که تو راهه
♥ کوچه باغ دلـ
20 مهر 92 15:11
مبارک باشه مامانی
سوده
15 آذر 92 15:22
سلام وبت عالی نی نی هات خیلی ناز عروسکن خدابرات نگهشون داره هزار ماشاا... خودتم معلوم عروسکی هستی شیطون
قرانک
18 بهمن 92 0:12
سلام مامان مریم جون مبارکه گل پسرت من باردارم و خدا بهم یه دختر ناز هدیه داده امیدوارم خدا صلاح بدونه و نی نی دوم منم پسر باشه بوس